Do tanga trzeba dwojga – niebezpieczne związki

pic6
30 kwietnia

Powyższe powiedzenie nie dotyczy tylko pary tancerzy. Trzeba wiedzieć też jak łączyć poszczególne produkty żywieniowe, by nie szkodziły zdrowiu. Jak nie popełniać błędów?

To, co kategorycznie odpada

  • HERBATA PLUS CIASTO DROŻDŻOWE – herbata zawiera garbniki niszczące zawartą w cieście witaminę B1 wspomagającą pracę układu nerwowego
  • CZERWONE WINO Z MIĘSEM – mięso jako cenne źródło żelaza nie powinno być przepijane czerwonym winem – żelazo się nie wchłania (uwaga! kawa, herbata i wino ze względu na garbniki są niepolecane do popijania jedzenia w ogóle…)
  • SER PLUS POMIDOR – naturalne kwasy zawarte w pomidorach w połączeniu z wapniem z sera tworzą nierozpuszczalne kryształki odkładające się w stawach, co po latach doprowadza do bólu przy każdym ruchu
  • GRZYBY I ALKOHOL – alkohol ścina białko zawarte w grzybach i stają się ciężkostrawne, ale to pestka w porównaniu z tym, że czernidłak pospolity zawiera toksynę zupełnie blokującą rozkład alkoholu nawet jeżeli wypije się go do 2 dni po zjedzeniu grzyba
  • OGÓREK PLUS POMIDOR – ogórek pozbawia pomidora witaminy C
  • ŁOSOŚ (lub inne owoce morza) Z BROKUŁEM, KALAFIOREM, KAPUSTĄ LUB JARMUŻEM – surowe warzywa utrudniają wchłanianie jodu z owoców morza, ugotowane – są korzystne
  • KAWA I SERNIK – zawarty w kawie kwas szczawiowy w połączeniu z wapniem z twarogu daje szczawiany tworzące z czasem kamieni moczowych i utrudnia przyswajanie wapnia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Web Spectrum 2017